Sammet och awakenings

Babbino Caro fyller huset och får tusen stearinljus att smäkta. Opera-opera-opera.
Still undone Dream:
Långsvepande klänning. Lilla sjalen runt axlarna. Sitta i sammetsbeklädd föreställningsstol - bästplatserna reserverade. Låta det utopiska ramma sinnet. Ut och zippa pauschampagne, ett glas i tunnaste tunnaste kristall.





Gå till sängs. Nystrukna lakan. Vissheten. Den att vakna tillsammans. Grynings oändlighet.




Awakenings




Frukost Frukost i sinom tid. Hud. Nakenstund i höstkyla som får bita ett bett, uppvaknande.






...böna för böna





This is it.
Och jag kan inget annat.
Rammad.

Huset innehar min fulla själs devotion. Vart och ett av de ljus jag jag ikväll tänder talar. Lost. Translation no needed.


Kommentarer
Polarn

Nope, no translation needed! Love you love you, dear!! Ö lått!

2010-08-20, 19:00:52,



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0