Kvitterapan och Hon-som-behöver Krisgrupp



På jobbet:

A: Syrran har anmält oss till Tjejmilen. Jag är liiite sur på henne.
-  ......!!!!! ... (jag förstår... jag startar en krisgrupp för dig... springa Tjejmilen likamed självmordshobbygrej, FRIVILLIGT???)
A:... till FUN-RUN-klassen!
- ...???
A: ja, ingen tidtagning - och det vill man ju ha. Ska inte du anmäla dig? Det är säkert inte för sent.
- .......
A: ??
- (..hur dummihuvvet ÄR du, din lilla kvittrande rosenkindade apa???) ... eh.. nä alltså... anmälningstiden har säkert gått ut.
A: en mil - ingenting vet du... maran jag sprang är ju på drygt fyra.
- F...fyra...steg är helt tillräckligt för mig.
A: men du springer ju en timme varje morgon???

Sen kvittrade A (-pan) vidare med sitt sagt.


Angelika:



Idag, nyss, för en jävulskt jobbigt liten stund sedan anmälde jag mig till TJEJMILEN.

Krisgrupp, någon?

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0