Rocka-whatt???

Jaha.
Inte var ju tanken att jag skulle avhandla mina knakande knän som talar om för omgivningen att jaha nu reser hon sig upp från sittande till stående.
Ej heller hade jag tänkt jämföra Kalles Randiga Kaviars pris på Willys vs Vivo-På- Östermaaaaalm.
Min dotter pepprar mig.
Det ska vara ROCKABILLYTEMA på vårt bröllóp mamma. Happ.
Hon fattar.

"Det räcker med ett prickigt hårspänne mamma..."

Lojaliteten hos ens avkommor är nog i alla kategorier det mest ursprungligt genuina som finns. Så mycket att lära. För oss "vuxna".

Jag vet.
Att...
Jag bör släcka lampan nu. Klockan fem ska jag ha ålat i mig springelingkläderna. Junkie. Endorfinutflödet efteråt.

Idag fick jag hem mina nya riktigt äkta glasögonen.
Ni kära kära läsare - se fram emot en blogg med läsbart innehåll hädan efter.

Inga pussar i halsgropar och ljumskar utdelas utan avtal och Li-sense.
Men en stor ståpåtåkram till ER, människor.
Var rädda om er, inte FÖR er.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0