Så det så

Ett hjärta är si å så stort. Lite sådär ungefärligt som din egen knytnäve.
Isåfall är min knytnäve i size of Amerikat.


Jag är 160 centimetros lång. Kunde ha varit 335.
Jag har en gul solros. Kunde ha varit en skitful.
Jag bollar med tre telefoner varav den enas innehåll skulle kunna få Usama B Landina att rodna trots svårrodnad hudkulör. Kunde ha varit nitton.
Jag bara fnittrade när Pointertiken Trilla planterade om mina ack så omsorgsfullt ihopmekkade fröväxter. Kunde ha kunnat deras namn. Samt gjort hundmat av Trilla.

Jag hittade sex vackra glas på affären Su Casa i Gustavsberg för nittio kronor styck. Kunde ha kostat - skulle ha kostat Ett-Åtta-Noll. Kunde ha varit renskrapat på VISA-kortet alternativt att min Blivande Make vägrat i stenslunga att följa med in i affären. ( big chance ) - NOT.

Såhär ser han ut:




Så det så.








Kommentarer
Majsan

Åhhhhhhhhh!!! StiLig!

2010-07-21, 15:18:44, URL: http://www.chattens.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0