Micro eller Mumin?


Jag vet inte om jag är 23 eller bra eller fulländad eller container eller bra igen eller vadfansomhelst. Jag får liksom inget kvinnokvitto på att mina konturer är det som fulländar. Jag kanske bara finns där likt Ingången på IKEA? Vad än, om än, så kan jag inte se det territorium som jag isåfall skulle nyckelbeträda för att själv förstå.
Vad händer? Noll av: Klä av dig. Låt mig se... Dina höfters rundning får mig att dregla. Jag älskar din mage, kvinna.
Jag skulle i detta läge likväl kunna vara ett Mumintroll. En bekväm sittpall. En tjusig microvågsugn. Förvirring råder och jag kan inte ens förstå vilken färg den bär. Könstillhörighet borttrollad. Identitet väck. Jag borde finna. Jag bör utmana. Hela tiden är j a g ett traditionellt skådespel istället-för. Någon annan får lov att utföra något som inte eggar. Höna som jag är.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0